Ha estat tanta la informació que he pogut trobar com a publicitat sexista que he decidit fer un recull de les més destacades:


Imatge d'una campanya publicitària d'una companyia espanyola de parquets flotants.


Campanya publicitària de LOEWE en la que podem veure les mans d'una dona cordant els cordons d'una sabata d'home.




De la mateixa companyia de joies NATAN sorgeix aquesta campanya publicitària sexista.


En aquest cas no s'utilitza només a la dona com a un objecte sexual, imatge que no té res a veure amb el producte a vendre, sinó que també s'anima a maltractar la dona, ja que apareixen un seguit de fotografies tant de esgarrapdes com blaus.


Per últim i no menys important, la que més m'ha cridat la atenció. Es tracta d'un anunci d'una coneguda marca de roba, SISLEY, que ens mostra una campanya publicitària més que deplorable, sota l'eslògan de "no time to run" o el que és el mateix: no hi ha temps per corre.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada